יום שישי, 15 בפברואר 2013

קופסת הוליווד של ג'ולפ




קופסת החודש מג'ולפ מסכמת את מנוי 3 חודשים שרכשתי במכירה מיוחדת לכריסטמס (קופסא אחת בחינם ברכישת מנוי). אני מוכרחה להודות, זה היה כיף מאוד, לא דמיינתי אפילו כמה אני אהנה לצפות לפרסום לאקי החודש ולקופסא עצמה. קופסאות ג'ולפ הם כל מה שטוב בשרותי קופסאות הקוסמטיקה - משהו כיף ומפתיע בדואר, התנסות במוצרים חדשים, ציפיה מרגשת וקהילה פעילה של מעריצות. בלי החסרונות - אכזבה מתוכן החבילה, מוצרים לא שימושיים וקושי בביטול המנוי או דילוג על חודש

נהנתי מאוד מההפתעות הקטנות שבאו עם כל קופסא, אפילו משהו קטן כמו שוקולד או גומיות לשיעה הופך את כל החוויה להרבה יותר משמחת ומפתיעה. היו מוצרים שהשתמשתי בהם המון, ומוצרים שעדיין לא פתחתי (כן, כן מסקרה חומה, אני מדברת עלייך) אבל בסך הכל, אהבתי ושמחתי מכל מה שקיבלתי. אני מאוד אוהבת את המרקם והמברשת של הלאקים של ג'ולפ, ומאז שהצטרפתי כמעט ולא השתמשתי בלאקים אחרים

הבעיה היחידה שיש לי עם ג'ולפ היא שבין תוספות לקופסא במחיר מיוחד, חנות סודית שפתוחה 3 ימים בחודש, קופסאות הפתעה ומחירות בזק, מאוד קל להתפתות ולקנות עוד ועוד מוצרים. החודש הזמנתי עוד לאק כתוספת למרות שיש לי לפחות 5 לאקים שעדיין לא ניסיתי אפילו פעם אחת. אני לא חושבת שהיה חודש אחד בו הסתפקתי ב-20$ שהקופסא עולה ולא עשיתי קניות 
נוספות



הקופסא הגיעה החודש עם אריזה זהובה שחורה, לכבוד חודש האוסקרים ושאר טקסי הפרסים. היו בה שני בקבוקי לאקה, אינגריד וג'וליאן, תכשיר חדש לטיפוח הציפורניים והטופ קואט החדש שלהם. וגם שני שוקולדים בצורת לב ומעגל ריסים חמוד. בהחלט יש כאן תמורה לכסף, המחיר המלא של המוצרים, ללא מעגל הריסים, הוא 44$. אני לא בטוחה שהייתי קונה את טיפול החמצן 
לציפרניים אבל עכשיו שיש לי אותו, אני שמחה להשתמש בו



האם אמשיך את מנוי ג'ולפ? אני לא מצליחה להחליט. מצד אחד, זה כל כך כיף, ואני מאוד אוהבת לחכות ולהתרגש כשהקופסא מגיעה, ואת הכמעט היסטריה סביב הקופסאות המיוחדות והמחירות המיוחדות. מצד שני, אחרי שלושה חודשים ועוד כמה הזמנות יש לי כל כך הרבה לאקים שלא השתמשתי בהם או שניסיתי רק פעם אחת, אני חושבת שאני בהחלט יכולה להסתפק בלאקים שיש לי לתקופה ארוכה בלי להזמין עוד

כנראה שאחכה עד שהתוכן של קופסאת מרץ יפורסם ואראה עם אני יכולה להתאפק

בסופו של דבר, זה שרות מצויין, ונהנתי ממנו מאוד



כמה עולה? 20$ לחודש

לקנות שוב? כנראה שכן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה