יום שבת, 23 בפברואר 2013

מבצע רגלי הוביט

"לרגליהם עור קשה כסוליות והן מכוסות שיער מתולתל כמו זה שעל ראשם"

טוב, אז אולי אין לי תלתלים על כפות הרגליים, אבל חוץ מזה, כפות רגלי הפכו לכפות הוביטים בחודשים האחרונים. שילוב של יובש, בילוי יומי בפארק הכלבים הבוצי, לבישת גרבים 24/7 ופחות מקלחות בחורף מבקיץ וכפות הרגליים שלי קשות, מתקלפות ומגרדות

אז החלטתי לעשות מעשה, ובעזרת כמה מוצרים חדשים, הצלחתי להחזיר לכפות הרגליים מראה טיפה יותר יצוגי

מלח אמבטיה לרגלים של ג'ולפ
קיבלתי את המוצר הזה עם קופסת ההפתעות של ראש השנה האזרחית, בהתחלה התאכזבתי, זה לא משהו שהייתי בוחרת לקנות בעצמי, אין לי אמבטיה בדירה וטיפולי ספא ביתיים זה לא ממש הסגנון שלי
 אבל, בגלל שכבר קיבלתי אותו החלטתי לנסות וזאת היתה אהבה ממבט ראשון. כן, המלח מרכך את העור ומרגיש נעים על העור, אבל מה שבאמת מדהים זה הריח התפוזי מריר-מלוח
אני משתמשת בכפית בקערה גדולה של מים חמים ועוד כפית לשפשף את העור בסולית כף הרגל

אחרי ההשרייה השתמשתי בפצירת רגליים מג'ולפ. אני לא מאוד מרוצה ממנה, ונראה לי שאתחיל 
לחפש תחליף בקרוב

קרם רגליים דבש וקוקוס של בורט'ס בייז
אחת הרכישות המעולות שעשיתי בזמן האחרון היא סט חמוד של בורט'ס בייז לידים ורגליים. ב-13$ קיבלתי 5 מוצרים בגודל מוקטן ואחד (באלם שפתיים) בגודל מלא. רציתי את קרם הקוטיקל שלהם שאני מכירה ואוהבת, והשתמשתי בבאלם שלהם בעבר והוא מצויין. זו היתה דרך כיפית ולא יקרה לנסות מוצרים חדשים

מסתבר, ששאר המוצרים בסט מצויינים לפחות כמו המוצרים שהכרתי, במיוחד קרם חלב שקדים לידיים. קרם רגליים דבש וקוקוס נראה מאוד משונה. הוא נראה, מרגיש, מריח והטעם שלו בדיוק כמו דבש עם קוקוס. זה קרם דביק שלא נספג בקלות, מסוג הקרמים ששמים מתחת לגרביים כשהולכים לישון. אני לא אוהבת את השיטה הזאת, אבל לאחר שלושה ימי שימוש העור בהחלט 
התרכך והרבה פחות יבש ומגרד

אחת הבעיות היותר מעצבנות היא הלכלוך, עור יבש ושאר דברים מגעילים שנתקעים בין הציפורן לעור שסביבה ומסרבים להתנקות. הבעיה עדיין לא נפתרה לגמרי, אבל שילוב של קרם קוטיקל של בורט'ס בייז ופצירה פתרו את רובה

רציתי לכתוב פוסט של "לפני ואחרי" אבל בסוף השתפנתי והייתי נבוכה מידי לצלם את תמונת ה"לפני" כפות הרגליים שלי עדיין לא יזכו בשום תחרות היופי לכפות רגליים, אם יש דבר כזה, ויש עוד הרבה עבודה, אבל לפחות עכשיו אני לא מתביישת לצלם אותן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה