יום שלישי, 5 בפברואר 2013

La Vie La Mort


קשה לכתוב על בושם, אני רגילה לתאר דברים חזותיים במילים, וכמובן שאפשר לצרף תמונה, אבל מאחר ועדיין לא המציאו מסך מחשב עם ריח, אנסה בכל זאת להעביר את התחושה במילים

אחד הדברים שהכי התרגשתי מהם לקראת יום שישי השחור זה מבצע הערכות הקטנות בספורה, היו להם בערך עשרים ערכות של מוצרים מוקטנים כל אחת ב$10. הערכה שהכי רציתי, מספיק כדי להשאר עד מאוחר ולהיות מתוסכלת מהאתר שלהם שנפל היא ערכת 3 הבשמים המוקטנים של 
טוקיו מילק מסדרת הפאם פאטאל

אני לא בדיוק פאם פאטאל ולא הייתי מגדירה את עצמי בתור אדם חושני או פתייני במיוחד, אבל מהנסיון המצומצם שיש לי עם הבשמים של טוקיו מילק, אלו בשמים שלא מריחים כמו בושם, ואני מאוד לא אוהבת ריח של בושם

בערכה היו שלושה בשמים מהסדרה, את כולם אהבתי אבל זה משמש אותי יותר מהאחרים.  התווים העיקריים לפי האתר של טוקיו מילק הם, טוברוס לבן, הל, יסמין ועלי הביסקוס. הריח מתואר באתר של ספורה כ "מהפנט, מלא השראה וחלומי" אני לא יודעת בקשר להגדרות האלו, אבל יש משהו בבחירה של מילים שלא מתארות תשוקה או מיניות, הריח מאוד לא נשי ולא מצועצע יש בו נוכחות של משהו אחר, אינטימי אבל כנה ולא מתחנחן

לא הרחתי הל בשום שלב של הבושם, הריח הראשוני הוא של יסמין ועוד משהו, שנעלם אחרי כמה שניות. יש לבושם ריח פרחוני אבל לא מתוק או רומנטי, ומאוד קליל. הוא מצליח להיות רענן אבל בלי שום חמיצות או ריח הדרים יש בו משהו בוגר אבל לא זקן או מבוגר. כמו זר פרחים לבנים רעננים שקניתי לעצמי, בשבילי, לא שקיבלתי או נתתי למישהו אחר

מה שהכי אהבתי, זה שהבושם לא מריח כמו בושם, והריח מאוד עדין ומתנדף יחסית בקלות. אני לא חושבת שאפשר להריח אותו עלי אלא עם מתחבקים איתי או עומדים מאוד קרוב. זה דבר שמאוד חשוב לי בריחות, אני ממש שונאת את הריחות האלו, התוקפניים, שנשארים בחדר גם אחרי שמי שהשתמש בהם עזב

כמה: המחיר המלא הוא 36$ אבל אני שילמתי 10$ לשלושה בקבוקים קטנטנים

לקנות שוב? אני משתמשת בבקבוקונים האלו כבר מעל חודש, ובנתיים נראה שהם לא מתקרבים לסיום. במידה ואסיים את הבקבוקון, אקנה את הבושם בוודאות. זה הבושם הראשון שממש אהבתי איך שהוא מריח עלי

ובבקשה, ספורה, תעשו מבצע חוזר עם שאר הריחות בסדרה, עכשיו אני סקרנית לנסות את השאר 

תגובה 1:

  1. מוזר, תמיד חשבתי שהיביסקוס הוא נטול ריח. אולי זה רק הסוג שנפוץ בגנים ציבוריים בארץ.

    לגבי הבושם - אין בו מאסק, וזה כנראה כבר מבדיל אותו מ-99.9% מהבשמים האחרים לנשים. אהבתי מאוד את האיור, הוא מאוד מעביר תחושה. נראה לי מגניב לצרף איורי-אווירה כאלו לבשמים, זה הרבה יותר נכון מכל הפרסומות הכלומיות שעושים להם בדרך כלל :-)

    השבמחק