יום ראשון, 14 באפריל 2013

Bad, Better, Best


החיפוש אחר עיפרון עיניים זול, מחמיא ושימושי בצבע חום ממשיך... זה אחד מהדברים האלו שמהרגע שהרגשתי בחסרונו, לא יכולתי לחיות בלעדיו

הניסיון הראשון היה גרוע במיוחד. עיפרון דו צדדי של וט אן וילד שהתברר כדהויי, מתקלף וחודר לקמטים בעפעף. הוא נשבר אחרי שני שימושים
מחיר: $4

הניסיון השני היה מוצלח בהרבה, עיפרון זהוב-חום בהיר שהגיע בסט של 5 עפרונות מא.ל.ף. כל העפרונות בסט הזה די מנצנצים, והצבע היה יכול להיות יותר עז, אבל בסך הכל, מדובר בעפרונות טובים מאוד, הם נמרחים בצורה אחידה והנוצצים לא נראים יותר מידי אחרי המריחה. הם מתאימים לאיפור יומיומי וקליל
הבעיה היחידה שיש לי עם העפרונות האלו הוא שלרוב אני מעדיפה עפרונות עיניים אוטומטים, השפיץ תמיד נשבר לי בחידוד או שאין לי חשק לחדד, ואחרי שהשפיץ הראשוני מתכהה, העיפרון ננטש. לכל עיפרון יש פקק שיש בו מחדד, מה שלפחות ימנע ממני לא לחדד בגלל שלא מצאתי מחדד
מחיר: סט העפרונות עולה $5, קניתי אותו ב50% הנחה במחירת האביב של א.ל.ף

הייתי יכולה להסתפק בעפרונות של א.ל.ף אבל ביקור בסי.וי.אס וסטנד תצוגה אטרקטיבי של פיזישן פורמולה, שיכנעו אותי לנסות סט של 3 עפרונות אוטומטים לעיניים חומות. בינגו! הם פשוט מעולים, נמרחים בקלות ובצורה אחידה, לא מלכלכים ועמידים לאורך כל היום. העיפרון השחור מאוד נחמד, הסגול היה יכול להיות קצת יותר עז אבל החום הוא הלהיט האמיתי. צבע כהה ועשיר שנראה מרשים אבל לביש לגמרי ליומיום

למרות שהחברה משווקת אותם תחת קולקצית "שימר סטריפס" על העפעפים הם נראים בגימור מאט

התאהבתי בהם כל כך שכבר קניתי סט שני. עכשיו אני רוצה את כל הצבעים בסדרה

מוזר לי שהם באים בשלשות, בגלל שאם אני רוצה עוד צבעים, אני אתקע עם המון עפרונות שחורים שאין לי מה לעשות איתם. אבל מאחר והמחיר של 3 עפרונות הוא קצת יותר מחצי ממחיר 
עיפרון בודד של אורבן דיקיי, אולי זה לא סוף העולם 



2 תגובות:

  1. תנסי עיפרון חום של רימל מסדרת סקנדל אייס. את מאוד תאהבי לדעתי

    השבמחק
  2. פוסט מקסים! איזה כיף לך שיש לך CVS בסביבה :)

    השבמחק